2007-01-15
 21:50:32

>> 20 - Famous Last Words

en väldigt konstig och förvirrande helg, men denna gång värre än förut. 
hur kan något som delar var så underbart  andra delar vara helt  hemskt?
fredagskvällen var  underbar, precis som förmiddagen av lördagen, och lite små delar där efter.
för förstagången  så kändes allt HELT rätt, eller bra, vad ska man säga. hans skratt när vi låg där nere försvinner inte ifrån min näthinna, haha, det var så underbart.

att lördagen förvandlades  till en NERE dag var ju intevadsom behövdes, att bara gå runt o känna att man vill gråta i deras  sällskap kändes inte allt för bra, vad va jag nere för? jag önskar jag bara kunde låtit bli o va det, då hade det fan aldrig, ALDRIG sett ut såhär nu.
vi gav oss av till ikea på lördagsmorgonen, jag och min tvillingsyster CG på 5 år, våran storebror rödtröjan och våra homo- Pappor E &  A, började jättebra med en hel del skratt och roligheter! sen sjönk mitt humör till botten, fyfan! jag kände mig bara för o  sätta mig i ett hörn o gråta! fortsatte att vara allmänt låg, kändes verkligen inte trevligt, som om jag förstörde för resten, ugg.jago E  åkte till vällingby efter ett tag, o  efter lite prat där kändes allt lite bättre, o efter en del Kent på iPoden och prat med CG kändes dagen nästan normal. det kändes förstås lite lustigt att tillbringa nästan hela dagen med bara cg när man befann sig i deras hus. men ändå skönt, vilket kännetecknade att man inte baaaara behöver göra saker tillsammans hela tiden.
Efter att både jag o cg velat döda rödtröjan hundra gånger om slutade det med att vi blev utsedda till kvälles kockar. Vi vandrade iväg till affären och köte det vi  behövde för att laga tacos,, för 250 SPÄNN!!!! kostar det så mycket? haha, vi var itne odm enda som  reagerade.  det blev iaf lyckat och både E&A verkade nöjda, haha :) vi hade en fortsatt mys kväll. klart man  kände sig lite låg,  men inte på samma sätt.
kvällen slutade i total katastrof. allt blev helt och hållet stört. kunde inte bara min nedstämda dag låtitbli att vara då..
men nu är det som det är..  Söndagen var nog ännu  värre. jag hatar att känna att man inte "når fram" till människor, just det bestod söndagen   av.  ändå stanande jag kvar, vet inte varför jag utsatte mig själv för det.  ibland är  jag fan helt otrolig. Men nu är det  en stor Paus som gäller! elelr stor, jaghar ingen aning,
resten av veckan ska iaf  vara utan aust. vi får se vad som händer till helgen.
Min vecka ska bestå av TRÄNA,jobba o skola. jag h ar kommit fram till att tränandet är nyckeln till att ta tag i allt annat. för att kunna ta tag i skolan  och altl behöver jag nya krafter, jag måste känna mig pigg och GLAD. vilket jag vet att tränandet hjälper mig med, så, något måste jag lägga upp. nu är det tränandet som står högst upp. Idag var jagpå något slags Core- pass! det var riiiktigt jobbigt!  mina muskler är slut.

Jagvill bara att allt  ska ordna sig.  Och allt ska bli som innan, fast i rätt mängd. jag hoppas att det gör det. löser sig, och blir,, bättre?

Puss Puss
Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: