2007-01-11
 22:10:26

>> 19

hej hej hallå dagboken.
idag fick jag min nya mobil! jätte hipp hipp hurra för mig, det behövdes, nu kan ju folk sluta kalla mig bortskämd, för  jag betalar den själv! baraför att jag fick en iPod  video i julklapp, pucko!
ärdet nåt jag  hatar så är det o  bli kallad bortskämd, jag är mycket, men inte bortskämd! offer!
veckan har varit intressant,, eller ja det va väl helgen som va det egentligen. måndagen var hårfärgning, och jobb. tisdag,, bara jobb. och igår,, skola i onödan o en massa CG. lite  nostalgi med SP-dvdn. sen bar vi oss  av till aust, och självklart blev jag mobbad. vad hade jag förväntat mig:P
mötte en väääldigt trött E, sådär  har jag nog aldrig sett honom,  blev nästan lite orolig. men antar att jag bara ska le o se  glad ut. klart han va mysig, men vill väl inte fårga om nåt är fel, trotts att allt kändes konstigt. . eller han va. skum! men ändå mysig, konstig kombination?  vi hadeväl mysigt  uppe i soffan  när alla hade gått o lagt sig.. men jag vet inte, något var, skumt!
vi gick ner o la  oss,mys, visst. alltid mys o sova med E. somnade, o någon gång  i natten vaknade jag av "förlååt för att jag är så trött o tjurig"  hm, han låg iaf  o tänkte på det! haha
på morgonen sa vi att vi skulleses i helgen iaf. härligt det.
åkte till skolan o hade SAM. tråkigare ämne fårm an verkligen leta efter.  men jag klarade det! sen bar det av emot jobbet, jobbadetill  20 över 7, o efter det va detdags för TRÄNING - styrkegympa- passet. haha! trött är jag nu! duktigt av mig att ta mig dit.

jag är måttligt förvirrad.


/maaaaaaaaaaaaaaaaaLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: