2007-01-08
 21:06:51

>> 17

lussebullar är gott.

I lördags kväll begav jag mig till E och spånga.böt i princip av camilla, hade hur som en mysig  kväll med e. blev iproppad mat, som vanligt, en maaassa mys och roliga saker.
söndagen bestod väl också av mys, elelr ösndags morgonen. vid typ, 1- 2 tiden begav vi oss "in till" spånga och drack öl, jags ominte hade ätit  något underh ela dagen, och drack för  snabbt, hamnade i en konstig och jobbig situation. engelskan flöt på iallafall. HAHA! lök på mig. 
mer öl,  stackars lilla mig, jagklarar inte av detdär. camilla kom, o hade mys med henne. det var väl en rolig men annoorlunda dag som slutade.. inte allt för bra. men men. 2 personer som båda betyder väldigt mycket för mig, hmmmm, fansn där för mig. tack för det. <3
hade en massa konstiga samtalmed e, det är skönt att vi kan prata, menvissa grejer känns inte allt för bra.. men vad gör man.,..
jag frågar mig det om o om igen, som du undrade tanden. jag undrar detsamma. detgör jag verkligen.

vaknade imorse. gav migavtill haninge öfr att fixa håret,  som nu är toppat, fixat i utväxten OCH mörkt under. jag gillar det, trotts att det  vart väldigt mörkt.  :)
åkte hem, sussade lite. åt lite köttbulalr, haha, o sen blev det jobb.

imorgon blir det första dagen i skolan. . efter det blir d et jobb.igen.  jaja, jagblir rik sen :D haha.

har även beställt en ny mobil i dag, hipp hurra, då är d et välbäst att m an jobbar antar jag.

tappade ävenmin 4:e piercing kula. kula nr 1 tapapde jag på ett pendeltåg, nr 2 i ett handfat innan jag skulel skriva mitt teoriprov. kula nr 3 i en kö till nån krog, o den 4e i gårkväll, elelr eftermiddag, BORTA. banancp. det betyder att jag måste köpa en  till, kul att man har så mycket pengar just nu också.. uggbugg.

/maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: