2007-01-04
 13:22:59

>> 15 - förvirrad

det är konstigt, förvarje gång blir jag bara mer och mer förvirrad, allt  stod helt klart att både han ochc jag inte ville ha något fulltseriöst med varandra, det pratade vi ju om. Men att vi båda tycker om varandra,  mendet är klart, om ett halvår åker han ju, inte direkt något att   satsa på . .
Men varför får han allt att kännas så seriöst? varför gör han allt så seriöst?
Tisdag var en riktigt dålig dag, ni vet, när man vaknar och bara vill somna om och inte vakna igen, föräns nästa dag eller något. E & A hörde av sig på kvällen och ville att jag & cg skulle komma dit. vilket vi gjorde. men för första gången kändej ag inte dendär längtan, självklart hade jag saknat E som entok hela helgen, men allting kändes bara på botten,  och jag var nog läskigt rädd för hur allting skulle vara.. jag kände för att ligga i min säng, stirra i  taket och  lyssna  på kent, vilketj ga ungefär gjort hela dagen.
visstvar det mysigt och vara där, och visst kändes det jättebra och ha E breve sig, och hela närheten. Han ville att jagskulle prata med honom om allt, allt som jag inte ens kansätta ord för, allt som känns så oändligt att jag inte ens längre vet vad det består av.  vilket jag självklart itne kunde. nej nej nej. han stannade hemma med mig på onsdagen, han sa a tt han ville att jag skulle komma o hälsa på honom sen..  vi åkte till vällingby, o fixade lite grejer,  åkte tillbaka.. konstaterade hur lite  det fanns o göra,, haha.
mös lite,, gick o handlade  maaat,, han lagade good mat, kollade lite tv,, gick ner,  pratade om  lite allt möjligt,, lite saker gick snett,, och  allt brast.. jag började gråta,, är det något jag inte  klarar av så är det att  gråta inför  folk sådär.. men det kändes som om allt bara brast,, vad ÄR det här egentligen? jag vet verkligen inte,, jag har ingen aning, och det ligger som något slags tryck på mig. men men.. det kändes som om han på något sätt fattade,, har aldrig känt mig så förvirrad, men trygg på samam gång.. o bara ligga där i hans famn.. känna närheten,, usch, usch, usch.
undra hur han reagerar på min fina lilla lapp.

ha det bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: