2007-01-01
 23:23:19

>> 14 - Sambo med CG

har haft en oerhört mysig helg tillsammans med Camilla, CG!

lördag
allting började i Lördags. Då det var dags att flytta in  i CG's broders flickväns lägenhet i Kista  för hlgen, eftersomdom befinner sig i Kina,och Camilla fick erbjudandet om att låna lägenheten! :D
Vi möttes på  förmiddagen i stan, för  helgen behövde ju båda självklart mycket packning, så vi hade en varsin  rullväska!  hahaha. folk trodde väl att vi skulel resa bort, långt bort, hihihih :D
vi låste in väskorna i ett skåp på centralen,  och startade dagen med nyårs-shopping! :D båda var ute efter något fint att ha på sig på nyår, men började väldigt torrt.  vi hittade ingenting, trots besök i ungefär alla stans affärer.haha. tillslut hittade CG en jättesöt klänning, och jag bestämde mig för att ha  min som jag köpte till min 18-årsdag. som såg väldigt nyårsaktig ut! vi  köpte även ltie annat smått o gott såsom  hårfärg,  väska, smink osv!  
När vi efter några timmar  ansåg oss klara och helt utslagna begav vi oss med  våra  väskor till  Kista, via blåa linjen! haha.
väl framme med en liten lapp med beskrivning till lägenheten började det spöregna, och lappen  blev svår att läsa, men med camilla i täten och rikt-linjer som Pias LJUS  hittade vi riktigt bra! haha.
Äntligen framme i den för övrigt jääääättesöta och heeelmysiga lägenheten gjorde vi oss lite  hemmastadda ochgav oss  sedan till Kista Galleria för att hitta mat, dåcamilal kom på att vi glömt betala parkeringen  för våran BIL. HAHA!
i Gallerian fanns ett Kungs-fallarna liknande ställe,som var rena rama himelriket, beslutsångesten var stor, men slutade med hamburgare  och pommes. haha! nyttigheten hade börjat! efter en SMARRIG måltid tog vi oss nästan en  tupplur på bordet, men kom på att det kanske var härligare att gå  hem! haha.
Efter lite  kämpande med att försöka få igång film på datorn gav  vi upp och började färga Camillas hår, som vart jättefint! :) vilket gav  mig motivation till att imrogon ringa till någon frisötr o boka tid  :D någon som har något bra tips? ;)
vi hittade  sedan musik såsom AQUA,  och började en liten nostalgitripp igenom ett helt album,"åh, denhär var min favorit" och man  kunde nästan alla låtar. HAHA!   vi sjöng  otroligt fint och har en otroligt massa fian bilder, hahaha! efter håret var det sags för  varsin ansiktsmask med jordgubbs DOFT. vi  bådasåg ut  som figuren i BATMAN med två olika ansikten enligt mig, men men1 :D rena o fina blev vi, haha :D  Långa samtal om mycket, och självklart handlade väl ungefär 80% (om inte  mer)  om E  & A. låg väl  och  pratade fram till 3, då vi tillslut pratat oss själva till sömns. haha! vi får inte glömam att vi kollade på den otroligt vakra  utsikten iv hade ifrån balkongen; RINKEBY!

söndag
Vi vaknade,  åt lite frulle bestående av stulet bröd (hahaha) somnade om igen, pratade lite och upptäckte ett nytt otroligt band BO KARRES ORRE! oj oj oj. vi sitter i samam bil, här är det fint!
efter mycket om och men gick vi upp och duschade, och gav oss  sedan av till  Kista galleria för att   handla mat till  våran otroligt fina nyårsmiddag, en timme innan stängning :D 
Vi beslutade a tt middagen skulle bestå utav en tre rätters meny:
Förrätt: Baguett  m. Skagenröra
Huvudrätt: Ryggbiff med vitlökskroketter &  tzatsiki
Efterrätt: Pecannötsglass! (med chokladsås, haha)
vi beslutadeäven att köpa lite  smarr,  godis och chips med  andra ord:D
väl hemma igen började vi med att äta den "goda" förrätten, som slutade med två bitar bröd utan  skagenröra,  den smakade inte ogtt, fyfan för  skaldjur!
vi  börjadesen byta om och fixa oss  i ordning in för kvällen, båda var väldigt glittriga och jättefina :D haha! fortsatte med att laga  huvudrätten, ochdoftade sedan  ljuvligt med vitlök, Vidrack champange som till slut vågades öppnas.haha!  MYS!
efter maten vardet LOCK  dags, och vi vart två jättesöta  pudlar! :D haha. fortsatte med drickandet och  körde våran nya lek  FEMMAN. haha!  lyssnade på  en  massa rolig musk och  tog många snygga bilder, :D :D
smarrade godis  och blåste våra fian blåsisar, lite chips blev det också!  tillslut var detdags  att gå, då klockan  slog 22. lite yra i huvudet  begav vioss till  östermalms torg där vi  mötte Carros "kompis"  Erik. Jag började skrika om hur mycket jag ville ha E, då Erik kollade väldigt konstigt på mig fick jag genant förklara att E  var en person och inget annat! hahaha! Planerna på att gå till Candy blev ändrade då candy var fullt av tråkiga människor, så vi begav oss till slussen där vi mötte Barre!! letade rätt på något ställe i OLD TOWN, betalde 100 spänn i inträdde, stället var dött o vi gick efter 10 min. klockan var då kvart i 12 och vi glodde på fyrverkerierna i slussen, det kändes jättemysigt men saknadevn var stor. min  nyårskyss blev med CG :D :D HAHA!! 
det kändes roligt och mysigt vid 12 slaget, och efter många nära döden upplevelser bleslutade vi oss för att åka till ERIK,där jag och cg endast stanande i ca en halvtimme för att lämna sötnosarna i fred.  
Jag ochCG åkte tillbaka itll kista där vi svullade i oss alla rester,  bollarna och tzatsikin, chips ochc godis, muuuuums! smakade riktigt gott och även denna kväll pratade vi oss till sömns.

måndag
jag vaknade med en otrolig huvudvärk, trots att jag inte druckit mycket  dagen  innan alls. vi sov  till och från till ungefär  3 - 4 på eftermiddagen, åt en del rester osv. haha! pratade en massor om vissa E & A.  låg och tänkte till en massor uteav kent och bo karres orre. städade  lite efter oss  ochfixade ltie fram och tillbaka, gick ju ner och köpte godis också :D hahaha. runt 7 lämnade vi den myspysiga lägenheten i kista och begav oss till våra riktiga hem. och här sitter jag nu!

Tack för en inte allt för händelserik helg, men ändå helt otroligt jättemygi och underbar :D har haft helt sjukt mysigt, trots att gårdagen inte blev  särskillt,, lyckad, så har helgen vart jättemysig :D 
ochtack även till  Barre&Erik för gårdagen, det var mysigt och lugnt! :D hihi.

saknaden har varit oändlig.. är oerhört rädd  inför imorgon, hur  kommer det vara?  vad kommer hända? är så rädd att allt kommer vara tillbaka på noll, eller ännu värre?  det återstår att se antar jag...

Tack <3 


Bo Karres Orre
PUBLICERAT: 2007-01-02, 11:39:47

hahahaha fan va ja garva mig igenom de där :D

vi är bäst helt enkelt!

CAME(L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: