2007-02-28
 13:48:08

>> 39

Tennismatch med mamma i söndags, haha, va fan hundraår sen jag spelade tennis, iaf minst 2 år sen. gick faktiskt mycket bättre än jag trodde, kom ihåg en hel del  o va riiktigt kul! (måste ju öva lite inför matchen med fotoalbumet, hahahaha ;)) och jag vann!
sen åkte jag till coop för att ha arbetsintervju, vet inte hur det gick, kändes väl bra och dom skulle höra av  sig i veckan, vi får väl se helt enkelt :P har inte riktigt någon speciell känsla om hur det gick.
fortsatte med att möta LISE, och onyttigheterna började direkt, haha! började med Vegabaren, mums, va riktigt smarrigt, hade  vart sugen på grillmat i en vecka så va oerhört gott :P fortsatte hem till mig, pratade  en massa roliga minnen och åkte sen ner till macken för att hyra en film, "the glow" som skulle vara en rysare, men den SÖG. var inte läskig en enda gång, så oerhört tråkig. köpte även en  masssa onyttigheter iform av godis. haha!
på måndagen vaknade jag upp och mådde läskigt illa vilket resulterade i att jag spydde ett par ggr. (intresseklubben?) men mådde bättre sen. somnade om. mådde bättre igen, Dags för tv-spel med lise som hade sovit över, haha. Jag mådde väl illa lite till  och från men inget farligt. Pappa skulle åka till  haninge och vi blev oerhört sugna på DONKEN, och även denna dag fortsattei dessa takter, ugg, hahaha.
jag kände  mig bättre och åkte senare till L, som var väldigt efterlängtat. dock började  jag må skit på vägen dit och va tvungen o gå av i centralen för att jag trodde att jag skulle spy, myspys. host host.
kände mig väl lite  bättre och  kom sedan till  spånga, gick  o la mig direkt, L hade ändå inte k ommit hem än.
haha, sen komhan och alltkändes verkligen läskigt bra, han verkade jätteglad över o se  mig och kunde  inte  sluta le. kan man känan sig lyckligare,  än av  att se  någon så, hihi. låg uppe ett  tag o pratade o mös och allt kändes mycket bättre, gick ner, hoppade över middagen, var inte direkt hungrig, haha, sen gick  vi upp igen o låg o pratade. han försökte övertala migatt stanan kvar hos honom på tisdagen, vilket det slutade med att jag gjorde, jag o cg satt o  spelade ltie tv spel, haha, det va mys,
gick och la mig igen när cg åkte, och än en gång verkade L oerhört glad när han kom  hem  och såg mig ligga i hans säng. :)
hade en fortsatt underbar dag. trotts att jag inte mådde tipp topp, men åt lite  middag ;) , och  L vakande mitt i natten av att  även han blivit sjuk, uhhh :( nu vet man ju inte  när han orkar ses nästa gång, han begav sig till jobbet på morgonen men jag ringde och sjukanmälde mig eftersom jagfortf. mådde dåligt.
när jag precis lämnat spånga fick jag e tt sms där han talade om att han var på väg hem, haha. snacka om o missa varandra precis :P men jag ville ändå bara hem så det va nog bäst så. stackarn, hoppas  jag  inte smittat ner hela deras hus. haha.

PussPuss. / maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: