2007-02-25
 09:11:58

>> 38

äntligen lov, vilket är oerhört skönt!
fredagen började med att möta L, M och rödtröjan på stan med cg. vilket fort ledde till att vi  splitrades  upp och L ville att jag skulle visa honom sturegallerian, jippi,  mina trakter. host host :P
gick  där oomkring o  kollade lite, och jag kände mig så felplaserad man kan känna sig, hahaha.
efter att letat efter några speciella jeans men inte hittat dom gick vi o satte oss på någon slags uteservering där vid stureplan (jippie) men det var faktiskt oerhört mysigt, drack 2  glas vin o pratade om en massasaker och begav oss sedan "hemåt" kvällen vart konstig  efteråt men allting löste sig och det kändes bra sen, men hårt att gå upp kl 8 på lördagsmorgonen för att åka till jobbet, o gå miste omhela dagen med L innan dom  åkte på sin ap-kryssning. men men. haha. jobbade hela dagen o åkte hemo svullade lite, kollade på avsnitt 15 av one tree hill o 16 av oc. båda slutade väldigt konstigt, men hur som, haha ;D  fick ett gulligt sms av L någongång mitt i natten haha. sötnos.
hoho jaja.- idag ska jag åka iväg o spela tennis med mamma, efter det blir det arbetsintervju och sen ska jag umgås med  lise, hihi :D får se  vad det blír. o önska mig lycka till! :)


Pussar / maLin


hultis
PUBLICERAT: 2007-02-26, 21:33:31

LYCKA TILL!


hultis
PUBLICERAT: 2007-02-26, 21:33:34

LYCKA TILL!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: