2007-02-22
 14:41:33

>> 37

Hej  älskade vänner!
nu känns faktiskt allt helt otroligt jättebra, inte bara pga L utan också en mass annat :) hemma, vännerna osv :)
efter körlektionen igår (som förövrigt gick jättebra!) åkte jag vidare till L och hade en helmysig kväll. va väl där runt 5 halv 6 o gick nästan dirakt upp o la oss i hans rumt o bara pratade och mös i några timmar. så härligt! och alla sånnadär härliga småsaker som gör en så glad :) så låg vi o pratade om en massa skoj, han skafölja med mig o minfamilj o mammas sida av släkten på kryssning för  o fira mormor som fyller 70, haha, det känns ganska roligt  faktiskt, min störda familj + min störda släkt. haha!
sen gick vi ner o åt lite, pga det har jag fått blåsor i gommen, jag brände mig, aj aj. haha!
sussade sött, vaknade upp för att bege mig till  samlektion, där vi fick sluta tidigare o jag skyndade på som fan för att hinna med pendeln men missade va helt slut o när jag kom upp stängde dörrarna precis, o tåget åkte, jävla cpn!
då bestämde jag mig för att smsa hultman o se vad hon hade för sig, och jag begav mig till hennes  skola opch hälsade på henne och hannipanni. :) haha,. det var lite roligt, o skolan är SÅ FIN! jag är läskigt avis på det. och ja g har utsett Hannas drömprins. hahahaha :D
o nu är jag hemma, om jag har tur får jag min efterlängtade kebab ikväll :D :D :D :D

Pussar
/ maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: