2007-02-20
 19:12:08

>> 36

10 favoriter:
Färg: lite olika, men RÖD
Mat: svårt. Min kyckling&svamp pasta.
Band: just nu har det varit mycket weezer
Film: haha, Team America måste jag väl säga.
Bok: Blomblad för vinden och  resten av den "serien"
Sport: Nej jag är ingen sportare, men en gång var det Tennis.
Årstid: vår/sommar
Veckodag: fredag, lördag är ju sköna.
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: inte för tidigt.

9 för tillfället:
Humör: snurrig
Smak: lite semla finns nog   kvar, haha.
Kläder: mys-kläder. 
Bakgrund: va?
Nagellack: inget för mig  va,
Tid: 18:54
Omgivning: ett ostädat rum, en obäddad säng och Offspring ur högtalarna
Irritationsobjekt: allt för mycket just nu.

8 första: (i livet)
Bästa vän: första BÄSTA vän skulle nog vara Lise (annars har vi juförsta VÄN som va marty ;) )
Screen name: nej sånt har  jag nog inte.
Husdjur: Tulle, lilla kissekatten. o så finns ju Frans.
Piercing: Öronen, när jag va 5 tror  jag.
Förälskelse: det minns jag faktiskt inte.
Musik: hmm.. det va väl en massa rock manfick höra från pappa.  haha.
Bil: inte än  va...
Kyss: jag minns inte riktigt, suddigt.

7 senaste:
Cigarett: Söndags.
Mat: räknas en semla?
Dryck: vatten
Biltur: hoho, det var min körlektion igår!
Kyss: måndagsmorgon :)
Spelad låt: just nu spelas Daft Punk - something about us
TV-program: haha. "Next" ellervad d etdär programmet på MTV nu heter kolalde jag lite  av igår.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nix
Brutit mot lagen: Ja det har jag säkert.
Blivit arresterad: Nix, inte det
Badat naken: många gånger :D
Varit med på TV: hm, räknas min röst? jag va ju faktiskt med o spelade hugo när jag va liten, HAHA!
Kysst någon du inte känner: jag antar det.

5 nej tack:
Kläder: hmm, töntigt dyra?
Mat: LEVER
Musik: har nog varit ganska öppen på senare tid.. för mycket skrik är inte bra.
Dryck: mjölk
Personlighetsdrag: hej jag är bäst på allt, alla älskar mig.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jobbade på ICA.
Du kan höra just nu: min musik, som nu har gått över till Offspring igen.
Du inte kan leva utan: aldelles för mycket saker,
Du gör när du har tråkigt: äter, för mesta del, dålig vana, jag vet.

3 personer:
Du kan berätta allt för: jag berättar inte exakt ALLT för någon.
Du tycker om: Familjemedlemmar (ja, dom får räknas som en fast dom är 4), Camilla & L
Du inte gillar: höhö. pass

2 val:
Kaffe eller te: båda passar i olika tillfällen, men jag dricker nog mer te
Vår eller höst: Vår, helt klart.

1 önskan:
Jag vill klara av skolan, de ämnen jag  läser nu, och klara av att plugga upp de andra nästa år.  TACK!

(jag tjuvade detta roliga formulär ifrån marty, tack ;P)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: