2007-02-16
 16:10:56

>> 34 - underbart

jag är så glad. så oerhört  glad.
efter allt tjafs i skolan och mycket om och men och trasiga tåg, anlände jag och camilla spånga station. där camilla tog bussen och jag mötte L. efter en hel del beslutsångest slutade det med pizza, sallad och vin vilket var helmysigt :) vi åkte till e efteråt, där jag fick en present (......) hahaha. vart jättegenerad, haha, men det var  sååå gulligt. vackert,, och framförallt sexigt ;P haha!
vi låg o pratade en massor och hade sjukt mysigt. trots att en del konstiga saker kom på tal, haha. allt kändes bara så bra, och ännu bättre på morgonen! det va bara så sjukt mysigt alltihopa, sen att han kallade mig sin flickvän, om du inte har något emot att jag kallar dig det.. haha.. "småsaker" gör mig glad. det känns jättebra, torsdagen var fullpackad, hahaha, på morgonen la jag mina små saker jag köpt på hans nattHUSbord och skrev en lapp. haha, jag är så störd. fortsatte med  skola, körlektion sen jobb. under jobbet fick jag sms och bestämde mig för att åka till L på kvällen igen. var hemma i 10 min innan jag åkte, och hade en jättemysig natt :) 

JAG ÄR GLAD. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: