2007-02-10
 08:34:45

>> 31

en vanlig vecka, som inte  gått så fort. donken TRE gånger, fyfan va jag är kass.
i torsdag åkte man äntligen till E igen. dagen började bra, fortsatte inte så bra, och slutade underbart.
väl där va jag på kasst humör, arg, ledsen och allt i ett paket. haha. men någon gjorde mig sen på bättre humör, med en massa gulliga ord som betyder jätte mycket, och en massa roliga saker som gjorde mig jätteglad igen, kvällen varjättemysig, bortsett ifrån en sak, som sedan löste  sig o gjorde kvällen ännu bättre ;P allt känns  helt och hållet underbart, och jag är läskigt glad över allt det här. :)

igår, fredag, var en mindre bra dag. flermindre  roliga saker hände, och jag gick i skolan till FYRA på en fredag. jävla cp SAM, hat hat.
idag ska bli desto bättre :)ska iaf köpa present till lillebror och träffa L, sara har inte hört av sig så jag har ingen aning om vad som händer där.

haha. gulligullgull.
Puss Hej.

/ maLin


Warm October nights
You came and cuddled next to me
Our noses brushed so close
I wished it was our souls
Drifting off to sleep
I could hear the little snores you made
watching eyes shut tight
Like doors to something sweeter where you rest

Tear me off a piece of blanket
keep me warm and we can make it
Here's my heart, I'll let you break it
Touched your skin and I can't take it

Light will creep in soon
And I still haven't slept a wink
I wish the sun would hide its head
So I could watch you dream some more
I wanna watch you dream some more

I wanna watch you dream some more
I wanna watch you dream some more girl
I wanna watch you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: