2007-02-06
 20:38:55

>> 30 - "I can eat apples again"

haha, idag har varit en oerhört bra dag!trotts att jag ahr jobbat ;P
började  med att jag for in till TANDIS. mötte hultman på vägen, hihi. lika mys som vanligt o sitta o prata med henne!
satt o väntade hos tandis en timme tills det var min tur att gå in, och efter en timme finns inte ett spår av äckel-tandställningen kvar, eller ja, den har ju lämnat spår - jättefina & raka tänder. är SÅ nöjd, kännsverkligen helt underbart! o  så har man ju dendär konstiga grejen bakom tänkderna nu, som är lite ovant. men iaf:D
for vidare till slussen o mötte en CG! :D vi var liak duktiga som vanligt, började med konsum, chokladpudding, kinderägg & salta  + söta björnar, och för imn del, ett päron, haha!
som ni nog vet är slussen uppbyggd på ett väldigt dåligt sätt, för  att komma till våran buss måste man gå igenom vårat kära DONKEN, hm, vad tror ni händer? självklart hamnar jag och cg där. hahahahaha. vi är helt enkelt bäst.
vi åkte till skolan och planerade den fina hälsodagen, picknickade på golvet, hihi :D mys.
fortsatte till jobbet, som kändes ovanligt bra, och jag köpte glasss i stora lassss. som jag har ätit. mums

2 dagar kvar. jag förväntar mig ääpplen, HAHA! ;P

hälsodag imrogon, jag o cg ska ha infobord, låter alltför bra? OCH KAMERADAG!  <3


/ muff



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: