2007-02-05
 20:01:55

>> 29

vad ska man säga,  helgen var helt & hållet underbar bortsett ifrån några småsaker.  skridskorna var helt klart roligast. underbart. middagen var sjukt mysig. och jag känner mig som en riktig kock ;P
hade jättemysigt här, o sen åkte vi vidare till E igår. var också mysigt. allt kändes så läskigt rätt och bra. det blir bara bättre o bättre,  fram tills nu. jag blir bara läskigt osäker och rädd. jag vill bara njuta av stunden..
men det är svårt o bara ta allt. en heltotrolig helg vänder öfr att jag är  cp. eller nåt. slå mig i huvudet.


/ Malin


See all those people on the ground
Wasting time
I try to hold it all inside
But just for tonight
The top of the world
Sitting here wishing
The things Ive become
That something is missing
Maybe i...
But what do I know

And now it seems that I have found
Nothing at all
I want to hear your voice out loud
Slow it down
Without it all
Im choking on nothing
Its clear in my head
And Im screaming for something
Knowing nothing is better than knowing at all

On my own



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: