2007-12-29
 00:10:40

ssnurr snurr

oj oj oj va knäpp jag känner mig. idag var jag och shoppade med mamma på förmiddagen för att sen dra vidare til jobbet, när jag satt där kom folk och köne mina favo bilagor, fredag & klick, och så kom jag på, det är ju fredag idag, dom tvp senaste veckorna har jag helt och hållet tappat uppfattning om vad för dag det är eller om det är morgon elelr kväll, vad klockan är, jag bara jobabr och jobbar, när jag kommer hem har jag i princip gått o lagt mig, och om jag börjat lite senare ahr jag sovit fram tilsl jag avrt tvungen att åka. det  är sjukt vad mycket jag jobbat, och jag känner verkligen att det tagit på mig och mina krafter, har inte haft tid att ägna mig åt roliga saker, knappt träffat några vänner alls, bara jobbat o sovit,, ungefät, måste ändra på det, för det här är inte roligt..


nyårslöfte, hahahaha :P

pussman



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: