2007-12-19
 14:30:16

oj oj oj va tiden går

har inte skrivit på längen u, har hänt allt för mycket öfr att jag ska hinan skriva det innan jag måste springa till bussen, JA jag måste åka buss eftersom min bil är krockad :( men det  var bara bilen, ingen människa som blev skadad så får väl se det ifrån den positiva sidan. har haft sjukt ont i nacken efter olyckan och var ledig fram tills måndag då jag började igen.,. efter ett 11 timamrs pass på måndagen och ett 9 timmars på tisdagen mår min nacke/rygg inte speciellt bättre, + att jag blivit sjuk, i går när jag kom hem var jag helt ohc hållet slut, då menar jag inte som vanligt utan hade inga krafter kvar, har fått feber och hela skiten, otroligt ont i halsen o ch fyfan. har för mig att det va någon som sa att den hade ont i halsen i lördags så kommer väl därifrån, men kan ju inte svika jobbet pga att det är den mest käpigaste veckan på året så jag kämpar mig dit ioch trycker i mig ipren. usch fyfan hej .  min hals är helt slut och min lákan är dyngsura efter att jag legat o kallsvettats, haha, gud va jag ställer upp för mitt jobb.
snart är det jul o imrogon fyller far min år, haha,
KRAM KRAM


CG
PUBLICERAT: 2007-12-19, 18:18:22 | URL: http://isthe.webblogg.se

AWW fluffis har du också blivit sjuk =( Ligger själv hemma med halsfluss, så de kommer ju garanterat från festen. Fyfan! Ajaa hoppas vi blir friska snart så vi kan ses i mellandagarna!! Pusssss


Sara
PUBLICERAT: 2007-12-20, 12:08:08 | URL: http://obekvamasanningar.webblogg.se

Men malin! Skit i jobbet, att folk får vänta lite längre i kö e inte hela världen... du måste ju ha penicillin! de e inge kul att va sjuk i jul då



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: