2007-12-25
 21:44:26

jul, jul

oj vad jag har jobbat den senaste tiden, imorgon är jag hur som ledig och det ska bli sjukt skönt!
i söndags va jag hemma och ordnade iunför jule-affton, ;) myspys med familjen och sådär, älskar verkligen det där fixandet dagen innan när alla julkänslor börjar svälla upp, det luktar julgran och julmat och allt såntdär, så mys! slog in julklappar och lackade, pyntade granen och fixade skinkan, så mys :) vi slutade kvällen med att kolla på polarexpressen, världens mysigaste julfilm :)
på självaste julafton gick vi upp vid 9 för att äta frukost tillsammans hela familjen :) MYS! eftersom jag började jobba kl 11 så var det våran bara familje stund, så vi delade ut lite julklappar och hade hel mys :) sen var det dags för jobb för min del, dock bara 2 timmar så det var ingen fara, ganska mysigt faktiskt, alla var så glada och ja :) mys helt enkelt. 
sen bar det av in till stan och Nirre, Helena hampus & alexander. Mormor och morfar var  även där så vi fikade och ahde mys, möttes av en liten tomtenisse alexander som öppnade dörren, så söt! kollade kalle och fikae, pratade, sen tittade tomten förbi ;) ;) haha mysmys, även hampus h ade tomtenissekläder på sig och dom två nissarna var SÅ söta :) hihihi. sen hade vi lite julklapps utdelning och mys, åt julbord, fikade,, och så åkte vi hem runt 11 kanske.. fick en massa fina julklappar hihi :) 
idag har jag jobbat hela dagen, lugnt och skönt :) nhu ska jag umgås lite med la familja.. '
juliga kramar 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: