2007-12-23
 01:32:40

hej&hå

så va äääääntligen den långa jobbveckan slut, fyfan va SKÖNT. imorgon är jag ledig och ska ta det lugnt och fint, städa mitt rum o julfixa och allt såntdära :) ska bli så skönt! har får pencellin nu till min hals, imorse när jag vaknade upp kundej ag inte prata så jag fick dra mig itll doktorn, som sa att mina halsmandlar såg ut som två köttbullar, hahahaha. så det va ju skönt, kännerm ig redan lite bättre.
igår efter jobbet möttej ag upp mamma och det var dags för julhandling, iaf på mat fronten, så jag stannade kvar på  coop (känsn som om jag bor där dessa dagar) och vi handlade all mat, tycker det är så mysigt att julahandla, hihi. sen köpte vi även en jättefin (och gigantisk) kran, hahaha.  så åt vi en jättegod middag när vi kom hem och kollade på finding neverland. mycket bra  film!
idag åkte vi in till handne, jag victor o mamma och handlade dom sista julklapparna. :) och jag åkte även till doktorn. känns skönt att avra nästan klar med alla julklappar, är 2 som inte är helt klara men dom kommerj ag ändå inte träffap å julafton så spelar ingen roll.. haha.  sen åkte vi hem och fick spela guitarr hero  3 som min kära storebror tyysligen hade köpt, hahaha, så sjukt spel. men var tvungen att åka nästan direkt då jag skulel itll jobbet, fick låna patrics bil (pansarvagnen) och det var nog det läskigaste, jag ahr ju kört mycket bil sen krocken, men på vägen till jobebt fick jag någon slags panikångest jag kommer dö grej. så fort jag mötte en bil trodde jag att den skulel köra in i mig jag kundei nte slappna av utan satt på helspänn och bara.. jag v et inte vad, fick flashbacks från krocken och det var helt sjukt,  hjärtklappning och hela kittet. roligare saker har man varit med om, så när jag hoppade ur bilen väl framme vid jobbet kunde jag knappt stå.. det var sjukt obehagligt.. men vägen hem gick bättre.  men var fortfarande dendär obehaglighetskänslan i amgen. nen kan nog ha o göra med att jag är sju k o varit så sjukt stressad hela veckan o allt, ska nog bara ta det lugnt nu och vila upp mig. imorgon ska vi ju klä granen och koka skinka, äta tomte gröt och allt såntdär. ååh va jag älskar julen, det är så otroligt mysigt, nu fatats det bara lite snö.

Pusspusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: