2007-12-04
 23:03:46

fix&trix

hihi. :)  idag har man då fixat med cg och barre inför festen, tidigt ute jag vet, men eftersom det här var den enda dagen vi alla kunde samtidigt så fick det bli idag, vi trippade till ÖB, Euro store & willys, hahaha :D va riktigt roligt och mysigt. sen efter besöket på willys var det dags för lite middag på heron, så vi satte oss på den sjukt mysiga resturangen "amazon" efter att Carro övertalat servitören att vi skulel få beställa ut barnmenyn, HAHA! så vi satt där med cola och våra tarzanburgare & djungelpippis. hahaha!!! till det fick vi ketchup! hahaha!!!
sen åt vi lite glass då carro plötsligt fick väldigt ont i magen så vi lämande av henne, och sen lämnade jag av camilla och åkte hem, på vägen hem vände sig även min mage och när jag kom hem fick jag springa in och spy. MYSIGT!  så domdär djungelpippisarna var inte riktigt sådär jättebra.. dålig kyckling med andra ord, blää. mår fortfarande illa och känner mig sänkt. usch fyfan hej! hoppas jag mår bättre tilsl imrogon för då är det JULFEST på jobbet, yeeeey! :D och så är jag ledig vilket ska bli väldigt skönt! :D

nu är det mindre än en vecka kvar till Silverstein, wohoooo =D ska bli sjukt roligt att upprätta gamla minnen med cg, och sjukt roligt att de Silverstein som är väldigt bra, yey :D
på onsdag nästa vacka är det även dags för Lucia movie night, YEAH! :D ännu mer minnen med cg,
sen på lördagen nästa vecka ska vi då ha den underbara festen, yeey :D har bjudit en massor med folk och kommer nog bli sjukt roligt!!! ser fram emot detnågot enormt!

ska bli så sjukt mysigt att vi gör en massa hel mysiga grejer innan cg lämnar mig :(  vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till,,  börjar inse att min aldra bästa vän som har varit vid min sida som ingen annan faktiskt ska lämna mig här, och kanske inte återvända,, känns  läskigt. och jag blir super nere av att tänka på det, förut när jag tänkte på det så va det bara så långt borta,, nu är tiden nästan inne..  älskar dig min fluff, vad som än händer, du är den bästa vän jag någonsin haft <3
så idag bestämde jag mig för att fråga Camilla om det var okey att jag åkte med till flygplatsen och sa hejdå när hon åker. vilket jag funderat på att fråga ett tag nu, kommer nog kännas bäst så, även om jag kommer gråta som en griseknove.  <3 <3

image26



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: