2007-08-27
 22:48:50

en ny början?

ja. så är det nog :D
har haft ett uppehåll här och från mitt vanliga liv, jobbat ungefär jämt och ja, inte hängt hemma så mycket vilket har varit skönt i mitt tillstånd. ockar inte ta allt men nämner väl det som har varit höjdpunkterna. =D
Va på bio och såg på smällen med Ercen, Victor & Danne, när va det,, förra helgen, va skit rolig film! nära döden upplevelse x 1000 på vägen in, då "någon" körde som en,, jag vet inte vad! hahaha, va iaf jätteroligt o ja, väldigt härliga människor att umgås med, man blir så glad, haha!
sen va det mest jobb hela veckan.. dom dagarna ercen jobbade va roooliga =D  ananrs va dewt bara stressigt och jobbigt.  urinvägs infektion fick man också..
i fredags va det party party hos sara! drack för första gången på jag vet inte när o vart lite glad i hatten, men det va kul efter att ha sovit i någon timme, haha! flängde runt en del men slutade med att jag sov kvar hos parning.,. host host. sov ungfefär 2 timamr den dnatten o for sedan upp till jobbet, för att efter jobbet dra på kräftis hos Ercen, eller hennes landställe, hahahaha, va sjukt roligt, säger bara.. Dallas! eller vita lögner, som Victor uttryckte det. hahahaha!  denan kväll tog jag det ganska lyugnt med drickandet men somnade på soffan efter en mycket rolig kväll! hahaha.
sen bar det av till jobbet för att direkt efter det bege sig till Han med stort H. vi bar oss av för att spela mini golf vilket var otroligt kul, och allt kändes bara skönt och avslappnat.. förutom bilresorna, ha ha ha. vi åkte sedan tillbaka till honom för att kolla på någon skräckis som inte fungerade.  så det blev dodge ball, och hur det stavas orkar jag inte äns kolla upp. som va skit rolig, somnade sedan i soffan vilket ledde till att jag sov kvar för att jag inte orkade köra hem mitt i natten. men det va inget mer med det, helt fredligt. kändes bara,, normalt. skönt nog.

hahahaha. hela dagen har jag gått o längtat efter ericas garv o hennes konstiga saker hon har för sig. hahaha! hoppas man träffar henne snart igen, eller det ska jag ju, tror vi jobabr lite tillsammans imorgon vilket är super bra!  mihhihih. kvittot?

för övrigt.. så har jag börjat planera min tatuering, nu när jag har massa sparade pengar som bara ligger där och inte längre ska användas för australien resa,, ;P så blir det så, wow wow!
dåligt byte, men men. vi får se!

för övrigt.. till ceggo. saknar dig men är bara sjukt svårt o träffa dig just nu. jag hoppas verkligen du förstår. du är världens bästa och jag älskar dig mer än allt annat,  men snart. vill att vi ska ses, men är nog lite rädd att allt ska gå fel.. Jag tänker på dig massor, hoppas du vet det <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: