2007-08-14
 15:48:21

>> 77

igår var en flänga runt dag, va på mysig tacomiddag hos parning, va supermys! mrf hrnnrd pojkid + vän,   sen drog vi ut och tog ett nattligt dopp, MYS! fick sedan skjuts till spånga, haha, hel shyrre ;)

stal denna från PARNING!

DAGENS:
Klädsel: rutig kjol och randig tubtop
Frisyr: utsläppt fluff
Låt: avril lavigne - fall to pieces
Tv: inte kollat idag nej.
Vill ha:  min lön :D
Tråkigaste: sommaren är snart slut..
Roligaste:  att jag äntligen fått mitt körkort:D

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag själv + Lucas
Såg dig gråta: Lucas
Fick dig att gråta: Jag?
Fick dig att börja skratta: SaraParning (fickplunta)
Du gick på bio med: familjen + Lucas
Skickade ett e-mail till dig: oj.. den va svår..
Skickade ett SMS till dig: SaraParning.

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det: Japp.
Bråkat med ditt husdjur: öhm, vA?
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: något sånt ja.

EXTRA STUFF:.
Vart vill du gifta dig: En fin stor kyrka eller på en strand.

Vem hatar du verkligen: pass.
Varit kär: haha, ja

Kör du bil: JA :D

Har du ett jobb: nja, jag har ju faktiskt 2. :P
Gillar du att ha folk omkring dig: ja, om jag är på rätt humör.
Är du ett hälsofreak: nja, även om man försökt. HAHA!
Är du ensam nu:  mjo ganska så. men ska snart iväg o bada med lillabror.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nixxx.
Köpt någonting: mjo, glass och en pizza-
Varit sjuk: nix. frisk som en nötkärna :D
Sjungit: japp, högt när jag suttit ensam i bilen :D oj så vackert.
Sagt "Jag Älskar Dig": nix, icke de senaste 24 timmarna.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem:  nej inte direkt. kanske till camilla ;)
Träffat någon ny: hur ser man på det, nej inte vad jag kan komma ihåg.
Saknat någon: jadå, självklart :)
Kramat någon: haha, en hel del (:
Kissed someone:yeeeees
Ätit: asllt för mycket.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: