2007-08-09
 21:10:48

>> 76

okey. vart ska man börja denna gång. :P
jobabr o sliter, far till spånga igår¨för att umgås lite med lucas. var roligt, jag va r på ett underbart humör så, varför inte. vi kollade lite film, körde ner och handlade.. lite smått och gott. kändes bra. så,, we'll see. .

imorgon beger vi oss till gillinge, lucas beger sig hit efter jobbet så han jag, patric & fredrika kan åka ut till la familja som redan är där. ska bli urmysigt o hel trevligt. va oerhört länge sen jag va där.. saknar stämingen och lugnet.. hoppas vädret blir underbart.- kvällsdopp fiske, sola och allt oerhöert mys som man har för sig där. :)

imorse åktej ag med natto för att lämna min bil, så några män kunde laga min punktering som jag lyckat fått (bravo) giock bra,  sen begav jag mig till COOP med mor min för att handla inför helgen och sen raka vägen till jobbet, jippie!  så nu är det bara sova som gäller. kom precis hem från jobbet, och värmen är otrolig, hah ah!
 
saknar mitt lila cg ÄGG. inte setts på ovanligt länge. så hoppas det sker snart :)

ska försöka skriva oooooftareee. :P

puss fluss.-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: