2007-08-07
 21:31:15

>> 75 - Parning.

det här inlägget ska jag börja med att ägna åt Sara, Parning.
är så hmlans glad att vi träffades efter allt skit, och att det känns bra (iaf för mig :P)
våra roliga skämt som ingen fattar och allt annat skojs, tack!  du är verkligen underbar!
vill även ge dig ett stort tack för att du bryr dig just nu, finns där, ger mig tid, tack tack tack. det är värt mycket <3

med mig kunde det för övrigt varit bättre. allt är tungt som sjutton och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen och vända mig. jag känner mig så instängd i mig självoch jag bara vandrar om kring som en zombie. kan inte sluta tänka, drömma, jag kan inte förstå. trycker ner mig själv, vill inte vakna upp ur min dröm.

igår blev det bad på stranden med erica efter jobbet.. hela dagen på jobbet var hon den som jag kunde umgås med utan att behöva förklara, bara, skratta tänka på helt andra saker och jag vet inte. inte tänka.
såå vi gick ner och badade, satt och pratade om en massa roliga skaer svullade lite chips och cola och abra slappnade av, skönt för mig.  Erica är en riktigt rolig prick, henne kan man verkligen skratta med... Kvittot? haha.

i helgen blir det gillinge. ska bli roligt och skönt, inte varit där på länge så ska bli kul o se hur det ser ut nu :) l ska även följa med..  ja du. blir nog bra..

we'll see what happends


Sara
PUBLICERAT: 2007-08-08, 00:23:07 | URL: http://prestiqe.blogg.se

jag finns här! lycka till <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: