2007-08-05
 01:00:28

>> 74

hola!
försöker skriva så ofta jag kan! jobbar o sliter hela dagarna, idag var jag och räffade sara, fick även träffa hennes pojkvän vilket var roligt :)  tog alltså en tripp med bilen in till stan, där det var någorlunda svårt att hitta en parkering, fickparkera har inte blivit min grej än. haha!
va hur som en mys kväll. :) drog hem och fisk skjutsa saras vän hem, till sköndal, hoho ja ja!  och nu börjar jag bli riktigt trött, men också sjukt orolig, hade inte insett att det gvar så lång tid efter att ha kollat i kalendern. men det blir väl så efter allt krångel, det är nog ingen fara =D  haha-

vad mer.. älskis va här i torsdags, sov här till fredag och jag fick skjutsa honom till gullmars 5 på morgonen, härligt härligt. ha haha. man ska väl lägga sig o sussa. kräääm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: