2007-08-01
 21:25:36

>> 73

vart ska jag börja? jag vet inte vart jag slutade. haha. vad irriterad jag blir på mig själv för att jag skriver så sällan så jag får så mycket att skriva om,., då blir det bara jobbigt, men men. får väl försöka. haha. i Fredags,  2 dagar efter körkortet, åkte jag och köpte en bil. haha. En gul liten sötnos, bensinsnål, billig att försäkra o bla bla. och liten o supersöt, tjejig bil liksooom- Seat Ibiza om jag inte minns fel, haha!
så fredagen fortsatte med att jag och lise gick upp  till mysingen för at äta middag o dricka vin (och fira körkortet!) slutade med lite mer än bara vin, och vi båda vbart en hel del glada i hatten, haha, fortsatte ner mot strand, som var dött, och vad hette det nu igen, skärgårds doktorn satte vi oss på och träffade lite folk vi kände, hade allmänt trevligt =D kom väl hem ganska sent, och vid 11 skjutsade jag in lise till jobbet, hahaha! på kvällen var det dags för middag, återigen på mysingen även denna gång med lise, men även med våra familjer mm. blev lugnt och vi drog ganska tidigt hem till mig och sov. äöven på söndags morgonen skjutsade jag in lise till jobbet. gick och handlade lite åt mamma, och fortsatte sedan hem. Söndagen skulle ju älskisen komma hem på, var super nervös, och glad, men samtidigt arg. haha. fixade mig i ordning hemma. för att sen dra ta bilen för  att hämta camilla :) för mysmiddag hemma hos pojkarna innan dom kom hem :) deet blev hamburgare o pommes, haha, kanske inte allt för mysigt, men iaf :D fick lite bårdis för att sedan bege oss till bromma flygplats där vi skulle möta grabbarna. vet inte vad jag hade i skallen, men va fortf. lite besviken för att han hade varit dålig på att höra av sig och allt det, men n'är jag såg hoonom stå där ville jag bara krama honom, och det gjorde vi ett bra tag. sen drog vi viddare hem till pojkarna. där vi låg ett tag, fick en jättefin hjärt-chokladask av älskis, eftersom dom mellan landat i belgien (som påstås ha världens bästa choklad) och eftersom jag är chjokladälskare nr1 kände han sig tvungen o köpa till mig,
älskling. Jag älskar dig, så oerhört mycket <3
vi låg o mös  o hade en underbar kväll, världens romantiskaste sex (ursäkta) och allt var bara så bra.- fick även en annan jättegullig liten present från Grekland där dom var ena veckan. det gör ont att tänka på vad som hände dagen efter.. när allt va så underbart där på kvällen.
på morgonen efter kändes allt fortf bra, op vi hade allmänt mys. han sa nåt som gjorde mig irriterad, vilket ledde till världens bråk. och det var läskigt hur dåligt allt blev. båda överreagerade men det du sa kan inte  försvinna ur mitt huvud.  jag vet att vi pratade ut sen, men det gör ont. sjukt ont.
dagen efter fåkte jag och camilla till coop forum med min lilla sötisbil, (som jag förövrigt itne kommit på något namn till, ge mig förslag!) vi storhandlade för middag och en massa städgrejer till killarnas hus (som verkligen behövdes) vi hyrde filmer, gjorde middag, och efter åkte jag och älskisen in till stan för att se på bio med min familj, nya HP som förövrigt SÖG. jag vva sjukt besviken.
åkte hem igen, och jag åkte vilse, haha! L fick ta över och tillslut hamnade vi rätt. (med min hjälp, ja) och vi bestämde oss för att se Hostel, någon skräckl film jag o CG hyrt. som va den voidrigaste jävla skiten jag någonsin sett, jag trodde ärligt talat att jag skulle spy, men jag klarade mig, ääven fast jag bara låg och kollade in i fluffisens famn, blundade, och bara hörde ljyuden, kollade lite i bland dock, så höll jag på att spy, hahaha. fyfan!
<3
Jag och camilla skulle idag bege oss till camilla, först skjutsade vi tandis till vällingby för att köpa öl, sen bar det av mot kungenskurva, där jag köpte lite smågrejer  till rummet, som va sjukt dyrt!
men fint kommer det bli, tror det va det sista =D sen åt vi pizza, för att sen dra till mig, när vi kom hit hade det fina  vädret försvunnit, så vi bestämde oss för att se lite av situation magnussonm, som nog är det sjukaste programmet som finns, gud, man skämms ju ihjäl. sen var vi tvugna o dra eftersom jag av tvungen att hämta mitt körkort innan posten ystängde, fyfan av det såg UT! jag mår dåligt, jag ser ut som mulle meck. hahahah .
när jag kom hem skulle jag ut o äta middag med la familja + m&m och några tyska släktingar, va mys :) nu ska jag fioxa det sista här inne,

Pusspuss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: