2007-04-24
 16:06:37

>> 56 - Jag älskar dig

helgen var trevlig med mycket jobb (mkt pengar!) åkte till L efter jobbet på lördagen, möttes av ena svinfulla L rödis och Hatten ;) ;) hahaha, jag gav mig in i deras värld och började shotta lite olika alkoholhaltigadrycker, haha! usch fyfan hej! men det gick bra om man sköljde ner det med öl, HAHA! Det var så lugnt roligt o skönt o bara vara vi där! heltrevligt :)
långa fyllesamtal med L, hahahaha, så sjukt roligt. men det alldra underbaraste. han sa Det!  och direkt när vi vaknade på morgonen dagen efter låg vi där o kollade på varann o han sa det igen, hahaha. jag blir så generad, och så GLAD! <3 underbart
dagen därpå åkte jag och jobbade nästan direkt, och kom tillbaka till spånga efteråt. inget speciellt den kvällen, va bara sjukt trött, köpte thai mat, mumsi mumsi.

måndagen var däremot heeelt otroligt rolig, när alla hade åkt satte jag och Natalie - Hatten - igång med att storstäda huset, skrubbade alla köksluckor, fönster, speglar och allt man kan tänka sig, vi gick till återvinningsstationen o lämnade alla glasflaskor och kartonger osv, och slutade det hela med att gå o panta deras burkar o flaskor o köpa mat & chips. haha, när vi kom tillbaka hittade vi lite vin & öl som vi satte igång med, och gjorde ett fint kollage på vägen med massa sexiga män och en väldigt fin lapp från oss, haha! :D
åkte sen opch jobbade,. för att sedan dra vidare till toves studentskiva, där jag endsast var lit emer än en timme, o åkte sedan tillbaka till L opch spånga och sov :D

mys mys.

ska sova lite nu ingför studentskkiivan, psus puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: