2007-04-20
 20:23:45

>> 55

yeah yeah. INFO! Biljetter till min studentskiva säljes! nu på tisdag, 24/4! hör av er snarast vid intresse! :P

vad händer då.. inte allt för mycket fär mig, jobbade på Coop igår,  efter en förmiddag hos L, och en runtvandring i handen centrum med sandra. köpte mig en klänning som antagligen blir min studentskive-klädsel. får se vad som händer.  idag blev det "skola", mötte cg, va i skolan ett ta o åkte sen hem till henne, köpte godis och kollade på askungen. haha. skönt :)
började må lite dåligt så bar mig hemmåt, mötte m & p i handen för att handla på coooop. fick också mitt fasta schema där, varannan vecka ska jag jobba måndag & torsdag, varannan fredag lördag söndag.  det känns jättebra :) skulle få tiderna i ett sms, men det har jag dock inte fått än, segt.
vad mer, inte så mycket. ska lägga mig och glo på en film snart, för att gå upp och jobab imorgon. och på söndag. lördag - ica, söndag - coop. hahaha. peng pengar.

pussfluss

/ maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: