2007-04-16
 23:32:10

>> 54 Malin <3 Camilla

Camilla du är en riktigt bra kompis! :) är glad att jag har dig! vill bara säga det.

Helgen var trevlig, jobbade fredagskvällen på coop till 22, somnade, upp o jobba på ica på lördagen till 1620, uggabugga, och jag längtade bara till ett ställe. .  ettt gammalt ex kom och bessökte mig på jobbet. o herre gud. snacka om att inte förrändrats ett dugg på 2 hela år. eller är det 3? jag komemr inte äns ihåg, och orkar inte tänka efter. haha ,det var komiskt.
Övningskörde med papap till Spånga efter jobbet, där jag kom till min efterlängtade fluffis. :) hade en jättemysig helg, med massor utav sol, mys, och andra roligheter. <3
söndagen var bara solande, var ute exakt hela dagen, var med om vattenkrig, fotboll, o blev upplyften av en allt för full pojkvän som ramlar baklänges med mina knän som landningspunkt, så det ena är helt uppskrapat. haha!
jag och cg fastnade i solen idag, blev STEKA heeela dagen, alltså, ännu mera sol! :D Camillas goda gärning idag: rädda en humla som flugit in i en plastsäck o fastnat :D hahahaha.
heldag hos cg, och tro det elelr ej, VI PLUGGADE! vi satt och skrev på vårat projekt om depressioner, och arbetet i psykosocialt arbete, hahaha! DEN DU! vi är fan klara med delar av projektet,   o jag tropdde aldrig att det skulle bli av, jag är stolt över oss CG ! <3


Puss Puss

/ maLin


CG
PUBLICERAT: 2007-04-17, 15:53:16

AW fluffis! me <3 you!!


CG
PUBLICERAT: 2007-04-17, 15:53:46

Me love you!
ska de stå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: