2007-04-07
 07:56:48

>> 51 - GLAD PÅSK

GLAD PÅSK!

som vanligt slutade det med ändrade planer,.
Men hade en jättemysig dag!
Jag och cg bestämde oss för att ha en  utav våra skräckfilms-dagar, haha! och det slutade med att cg kom ut hit till mig, vilket jag tyckte va lite kul! :D cg har väl vart här kanske 3 ggr innan elr nåt,  och jag har vart hos henne en miljon? haha, aja, så är det väl att bo här ute på landet, haha! men det var iaf lite skoj!
möttes i haninge öfr att hyra film, men det var så jävla dyrt så vi åkte ut hit till dalarö istället o hyrde här, med mig som chafför. hur det nu styavas, haha. kuljul.
åkte hem och började med första filmen, tror den hette The dark, fattade fan ingenting av den. men iaf. inte särskillt läskig heller, så den va skum! efter att båda somnat lite här o där i filmen föröskte vi piggna till lite, som vi till slut gjorde, haha, såg den nadra filmen somjag inte minns va den hette, the reeke eller nåt såntdär skit, ännu konstigare, haha! dåliga filmer men en mysig kväll :)
somnade som en stock sen, får se hur dagen blir idag. är väl berädd på det värsta.

Puss / maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: