2007-04-05
 13:57:45

>> 50 - uppgång

det känns underbar att börja gå upp för trappan. det har gått en vecka, en oerhört förjävlig vecka, men vet ni vad, nu börjar njag vandra uppåt, jag börjar känna mig glad. lycklig, underbart!
det känns bara bra att känna framsteg, även om det inte känns jättebra så ger det mig hopp,  o förståelse över att det kommer hjälpa mig! :) det gör mig starkare på något sätt...
men lite läskigt också.. igår sa L något som gfjorde mig ledsen,  och, jag började gråta, men  vet ni va det sjuka var,, jag kände inte att jag va ledsen, jag grät, var ledsen, utan att känna det.. jag måste säga att det var en ganska, hemsk uppleve´lse.. usch.  vilket jag måste säga är en ganska dålig sak med det hela.. men men!
veckan har varit över fylld av jobb, har jobbat dubbla pass måndag tisdag, först coop 9 - 15, och sen ica 1530 - 1920. kul jul! pengar pengar, onsdagen var det bara passet på coop, och idaqg blir det abra passet på ica. haha, herre gud.  igår åkte jag till L efter jobbet, tillsammans med CG. myspys, köpte oss en varsin GIRLIE eller va dendär glassen nu hette, haha. den var inte så god, sen va det bara en underbart bra kväll tillsammans med L, låg uppe o pratade till ungefär 2, haha :) allt känns sådär superbra igen.
så snart blir det alltså jobb igen, sen blir det hem o städa klart, har hängt ut alla mina sängkläder på vädring, finns det nåt bättre än att krypa ner i sängen, helt nybäddad o nyvädrade täcken osv, så härligt!!
får se vad det blir av resten av påsken, skulle nog till L imorgon, så skulle han följa med hem till mig på Lördag. :)
mys mys.

Pussar / maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: