2007-04-02
 20:00:33

>> 49

tjena tjena!
helgen var jobbig, började väldigt jobbigt i lördags, men slutade upp underbart.
jobbade på ica, men var så skakis och svimfärdig, i en helt annan värld, att jag åkte hem och sov nån timme. helt borta va jag. uschfyfan. efter sömnen kände jag mig bättre, och pappa och jag tog bilen till Spånga (Jag körde, ja)  som planerat. gick jättebra, och jag kände mig riktigt duktig ;P väl framme mötte jag L som försökte övertala pappa att komma in o kolla på deras nya hus o dricka några öl, hahaha. hela lördags-dagen kändes tung och konstig. hård.
kändes bättre mot kvällen, och slutade så oerhört bra. allt kändes bara, rätt, och bekvämt. vi låg o pratade om hur vi hade gått vidare från "fas 1! haha, o att det kändes lite tungt, men fortfarande rätt. sen låg vi bara o pratade på i typ, flera timmar. verkligen, bara pratade, låg o skrattade tillsammans, det kändes så bra, och naturligt.
söndagen fortsatte bra.. slapp. jag och camilla låg i solen o försökte få lite färg, (och jag är så stolt över mig själv som inte rörde äns en öl i hhelgen med alla drickande människor runt omkring mig, va riktigt avis!) men får man inte så åfr man inte! efter ett tag gick jag o cg o köpte glass till alihopa, glass för 100 spänn, hahaha. vi är br a snälla!  jag & L gick sen ner för att köpa mat, men slutade med att vi gick o åt THAI. super smaskigt, jag ahr aldrig ätit det förut, men det var läskigt gott! va på nåt THAI & sushi ställe, L fick mig till och med att äta suchi innan, o det va faktiskt (ja, det är jag som säger detta) helt okey, nästan lite gott!
och för att hämnas på alla supersalt lakrits godisar jag har lurat honom till att äta gav han mig lite grön smörja, wasabi, o sa att det va jättegott, jag som har hört det förut, frågade bara, men är itne det skitstarkt? han svarade nej nej, o dum som jag är smakrar jag på det, HAHAHA- höll på å spy, så jävla starkt!
sen käkade jag kyckligspett med jordnötssås och ris, så oerhört gott, smarr smarr. och L åt nån jävla skaldjurs-samlings rätt. o fick mig att smaka på nån jävla mussla, fyfan, det va faktiskt itne lika vidirgt som jag trott :P hahahah
kvällen slutade med 2 filmero  bara mys, somna framför tvn.

min fina present till mig asjälv var läskigt rolig,, (bra?) haha, oj oj oj.

kram kram cykelram!
(hug hug bikeframe)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: