2006-12-02
 03:26:15

funderingar

neeej, vad trött jag blir. vill inte råka ut för att börja sova dåligt igen. o inte kunna somna,o vara heltklarvaken om nätterna. orkar verkligen inte med detnu också.
Marcus  vann idol. ingen  överraskning, men jag blir glad iaf. han är helt otroligt bra, och helt otroligt snygg.
efter idol gick jag  och la mig, eller, jag la mig först när dom hade sjungit klart, och somnade. vaknade igen, hörde vem somvann och somnade igen. sådär otroligt oroligt, vakna, somna, vakna somna. usch, och såvaknar jag nu, klarvaken som en kossa. orkar nite kolla på en til l film, men vad ska man annars göra vid den här tiden..
inte blir det bättre av att  jag under  hela kvällen mått  otroligt illa, var så hungrig  och sugen på allt snask jag och  mamma   varit och köpt, men näe, när  maten var klar var jag nästan spyfärdig och mådde  så ilal attjag bara ville ligga och stirra upp i taket. är otroligt trött på det här till & från illamåendet nu, tre veckor räcker gått och väl.
En en gångtar mina tankar över mig och jag kan intie sluta tänka på vissa saker, och mår riktigt dåligt av ddet, jag orkar verkligen inte med det. Men hur mycket jag än försöker, så vandrar mina tankar tillbaka. Något bra tips?
jag vet faktist inte om jag orkar med det här längre, det drar ner  mig så  fruktansvärt  mycket, trots attdet kan göra mig glad. men jag vet in te om jag kan ta mer, det känns  som om jag inte kan sjunka längre ner.
För att helt byta ämne får   j ag hoppas att detdyker  upp någon slags julkänsla för  mig imorgon. det  behövs  verkligen. först ska jag nog göra ett kort besök på Dalarö Julmarknad. inteför at tdet brukar vara speciellt roligt, men det är en principgrej att gå dit,  man måste, helt enkelt.  på kvällen Ska jag på julbord,  med familjen, och en del av släkten, mammas sida. Blir   nog mysigt, som vanligt, eftersom  även det är någon slags tradition. Jag har tänkt och kommit fram  till att jag egentligen intie är så förtjust i julmat, viss asaker är gott, men nej,, det är väldigt få,, som , köttbullar, det är gott. och prinskorvar kan också vara gott,, men bara, En? lite skinka kan väl också vara okey, men ja, som sagt, lite. och det berorförresten på, om den  är god, för  oftast är dom faktist inte  d et. Brödet är dock alltid gott, en massa olika sortes mumsigt bröd. onyttiga mackor, bra där för mig. men sill är jätteäckligt, och det mesta andra mèd? kommeri n te ihåg va som brukar finans mer, kommer inte ihåg att det brukar vara s å smarrigt heller.

Snälla, få mig sluta att känna dethär obehaget.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: