2006-12-18
 14:23:25

> 7 - julstämning

hahaha! har haft en helt sjukt rolig helg, tack till alla som varit med och gjort den SKITROLIG! Lördagen var den efterlängtade Carrofestens dag. wohoooo! tack för man fick komma carro, det var helt sjukt roligt! hoppas du itne hade allt för m ycket chokladsås + is i din säng ;)
träffade en massa roliga människor,, PERFEKT!  länge sen man drack ordentligt, haha!
jag o cg stannade o käkade hamburgare och pommes (+pucko)  på odenplan, och fick oss en ny kompis, va han hette hade varit intressant att veta :D

Den här veckan har jag inte tillbringat mycket framför datorn.. alls. eftersom jag knappt har varit hemma... alls. har sovit hemma mellan tisdag och onsdag,, och torsdag ochfredag. HÄRLIGT. övriga nätter, har, väldigt oförväntat ( :P ) spenderats hos aust. helt otroligt. sov där ifrån från söndag till tisdag.  åktehem o var hemma till onsdag då jag åkte dit igen, åkte hem på torsdagen och åkte dit åter igen på fredagen. och har sovit där,, tills idag. men va ju då borta på lördagen.. sinnes sinnes sinnes. men mys. någonting har blivit annorlunda den här veckan, men kjan inte riktigt sätta fingret på vad.. MEN. tillmed jag tycker att det blev LITE för mycket. det är snart jul, och jag känner ingen som helst julstämning, veckorna innan jul brukar vara, JAG MÅSTE VARA HEMMA O MYSA MED FAMILJEN. för att jag vill, för att det brukar vara det mysigaste jag vet.  men tillmed det har jag prioriterat bort.
jag saknar familje myset, och jag vill verkligen känan dendär julkänslan som jag alltid brukar känna, men inte känner nu.  började bråka med mamma på lördagen pga allt det där,, och  en massa annat som dök upp helt plötsligt, allt&inget på en gång. och är det något jag inte klarar av s å ärdet att bråka med familjen..  vill ju inte att det ska bli så,, men  jag vet inte hur jag ska hantera allt.. pga tjaffset med mamma hann jag inte gå på Tvillingarnas middag, vilket jag är jätteledsen för, förlåt x 100000 för det Hanna & Lisa. hoppas ni hade en underbar kväll och myspys med allihopa.
Mamma och j ag vart hur som sams sen, så jag kunde iaf gå på carros fest som jag lovat, och det gick ju bra..
allt känns så konstigt hemma, det känns så långt borta. och som omnågot inte stämmer. vill bara att allt ska kunna passihop, jag måste väl klara av pusslet..

<3
/ Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: