2006-12-14
 20:45:35

> 6 - stämmer bra.

HAHAHAHAHAHAHAHA! omg. helt jävla otroligt. "emil", tack för igår, är allt jag kan säga.  JA, ni slipper detaljerna!

hade ännu en mysig dag hos aust igår, först va jag och cg i skolan, mycket längre än va vi egentligen behövde, den du!  fick en äcklig lussebulle, OCH, vi åt på tacobar, hahaha. finfint. sen åkte vi till stan o ch handlade lite julklappar, DEN DU PARNING! parning, som vi även skulle träffa blev försenad, och jag som var  stressad för o kolla pålillebror som hade julkonsert med skolan hann inte stanna kvar o vänta.. men, vi ses på lördag :) Lillebrors konsert va heeelgullig. duktiga ungar, jag vill också kunna  spela instrument, i halvtid bar jag mig av mot spånga o aust. låg o kikade film o hade allmänt mys.. o ja, antar att jag inte b ehöver fortsätta.

det känns som allt bara blir bättre o bättre för var dag som går, elelr att jag blir gladare o gladare.. vad vet jag. pga skumma saker. Jag kan inte förneka att det börjar kännas...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: