2006-12-12
 16:49:28

> 5 - myspys

Har haft en riktigt mysig helg! :) i lördags åkte jag till sara för att JULMYSA. baka, olite sådära :) hihi, hade helmys o tog en hel del roliga bilder. SARA & KAVELN. ha ha ha. Offret var som  vanligt parnings <3.
sussade kvar där, efter parnings  beslutsångest "party" eller sova? sova vart beslutet (japp, bra beslut tycker jag som va jättetrött!) åkte  hem tidigt för att inte hela d agen skulle flyga iväg, som den ändå gjorde. kom hem, var hemma i kanske två timmar och gjorde ett försök att kolla på GÖTA KANAL, men var lite för stressad eftersom jag återigen skulle åka iväg, till aust.
mysigt värre  var det, kom hem, för en timme sen. hihihi, känns som om varje gång man kommer dit blir bättre och bättre. :) stannade hemma ifrån skolan igår, (FYFY) medans någon stannade hemma ifrån jobbet och bara, mös, kollade på tv o ja, hihi. vilket slutade med att jag än en gång sov borta. (tror mamma saknade mig här hemma, haha) mys på hög nivå! men självklart var det aningen tomt där utan cg, och två hela nätter.. tror det var någon där som saknade dig,, EN ANING ;) bli frisk peggo <3

nu när jag kom hem väntade två roliga överraskningar;
1. Eftersom jag ahde namnsdag i söndags (MALIN) hade mamma köpt två lotter till mig, hihi. En triss, (som jag inte vann något på) och ensånhär,, skrapbingo (även den var en nitlott) men iaf, roligt! :D
2. Jag hade inte öppnat min chokladkalender sen den 9de, vilket betöd, TRE CHOKLADBITAR, men, eftersom jag  ha r två chokladkalendrar, SEX CHOKLADBITAR! (och den ena föreställde GARY, hihih)

nu höll jag ju på att glömma helgens roligaste  händelse, HAHAHA. Sara, Jag, på tåget till knivsta. på väg av, NÄMEN TJENA TOMTEN. däger någon.  SJÄLVKLART, jävla alkis, säger jag tillbaka. personen säger, men MALIN, SARA. chockade, vänder vi oss om, hm? kandetdär äckletvåra namn? inta har vi väl skrivit dom i pannan heller? hahahaha. klamydia.
fyfan, stackars människa. våra åsikter va typ, snyggare människa får man leta efter, för ett o ett halvt år sen? idag: äckelfettoalkis? HAHAHA. Scouten <3 Gluggen.


puss&hej


gluggen
PUBLICERAT: 2006-12-12, 16:54:11

scouten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: