2006-12-29
 15:11:24

>> 13

det är läskigt vilka humörsvängningar jag har just nu. och allt beroende av en person! hahaha. snacka om sinnes.
natten till tisdag ringde en efterlängtad människa till mig och frågade om han fick komma hit. Jag som varit 10 cm från att avsluta ALLT. haha.. just nu är jag väldigt glad att jag inte gjorde det. . så faktiskt.. perosnen   åkte hit, mitt i natten.. hur dum får man bli? hahaha. jadu, jag är glad så. det tog honom ungefär 3 - 4 timmar ifrån stan. såhan anlände mitt hus runt 6 på tisdag morgon. haha, jag klagar inte. trots att jag kände mig väldigt tofflig som bara tacka o såg glad ut.. men det är klart, jag var ju ganska så glad..
Tisdagen fortsatte oförväntat jättebra. personen som kallas E stannade kvar här under dagen, kollade lite filmer och sov en del, och stannade på middag med min familj,. HAHA. stackarn.. men jag tror a tt han tyckte det var helt okey, och hade roligt. (min familj är ju ungefär lika störd som jag, så klart man skämdes litehär & var, HAHA) efter lite, öl, vin & konjak och ett väldigt seriöst samtal, som gjorde att alting kändes så mycket bättre, åkte vi till Eför att sova. vilket även det var mysigt!
dagen där på, alltså onsdag bestod av JOBB, men direkt efter jobbet skjutsade  pappa mig till centralen och jag begav mig än en gång till E & spånga. där Träffade jag även en efterlängtad CAMILLA som jag inte träffat på över en vecka (okey, kanske inte så mycket, men vi brukar i vanliga fall ses ungefär varje dag, HAHA) mys det! :)
sov även  denna natt kvar där, hörde hur camilla gav sig av  tidigt på morgonen  medans jag låg kvar och gottade mig, haha. stackars fluff som behövde jobba  :(
Torsdagen fortsatte med rundvandring i stan tillsammansmed E, myspys.skafafde mig en liten kompis  medanjagväntade  på att E skulel bli klar på Banken, en liten tjej vid namn Amanda som gilalde att fråga  vad folk hette, hon tyckte om mitth alsband, min tandställning och min piercing, hahaha. en liten tjej på  4 år kanske, haha, sötunge.
kolalde runt i lite affärersenåkte vi tillbaka tillspånga för att äta, så E bjöd mig på middag som bestod av Pizza PAsta & vin, haha, sööto. för att  han inteskulle vara här på nyår, sa han. så fick vi äta nyårsmiddag nu, HAHA!
åkte  hem till alla aust. och drack lite champange o vin o grejer, medans vissa drack sig fulla o skulle skjuta fyrverkerier, galna människor. haha!
även denna kväll slutade med sovande hos E, haha! dessutom med en trasig säng och en urinvägsinfektion för min del haha! men ocksåett ännu seriösare samtal om en massa olika saker, blir jätteglad. verkligen. kanske kanske så blirdet annorlunda denna gång. 
vaknade  på mrogonen dådom begav sig till Paris. känns inte  lika jobbigt efter den härveckan som har varit helt otroligt bra! :)

och nu ska jag bara SOOOOOOOOOVA!
för imorgon ska jag och Camilla och kolla på nyårskläder osv, mysipysi! hoppas vi hittar något bra,  trotsa tt vi inte äns vet vad vi ska göra på nyår än, HAHA!
hur som ska vi bo i CG's Broders Flickväns lägenhet i helgen, det ska bli hur kul o mysigt som helst! :) hihi. Kede <3 Cg!

/ maaaaaaaaaaaaaaaaalin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: