2006-12-25
 12:22:02

>> 12

helt underbar julafton. trotts vissa jobbiga grejer var julen underbart mysig! min julstämning fanns inte äns när kalle anka började, och visade sig heller inte. kanske är  det så här det kommer känans framtida jular, jag hoppas verkligen inte det. men hur som så  var det JÄTTEMYSIGT!
fick så himla mycket fina grejer, jag är jääätteglad för dom! :D tack alla!

- iPod video 30 gb. hahaha. otroligt underbart, nu kanske inte resan till skolan kommer känans lika jobbig längre. Tack Mor & Far.
- Halsduk & Mössa från Esprit, som jag själv var med och köpte i Tyskland. Tack mormor&Morf.
- Jättefin box med badgrejor, hudkräm o nagel fix. Tack lillebror <3
- Filmen "The nightmare before Christmas". Ännu ett tack till världens sötaste lillebror!
- BodyButter & Shower gel med MIN doft, (Mango) ifrån  The body shop. Tack Storebror & Fredrika!
- Duntäcke! otroligt härligt. även detta var jag emd och köpte! Tack Morm&morf. 
-  Söt kofta & linne ifrån HM- katalogen som jag själv beställt men mamma bestämde sig för att ge mig i julklapp, haha! TACK!
- En ursnygg kjol som även den köptes i Tyskland då jag var med! Tack Mamma & Pappa!
- En RÖD filt som jag varm med och köpte på ikea! Tack Morm&morf!
- 2 till talböcker ur Narnia Serien. hihi, jättemysigt att lyssna på. Tack Mormor&morf.
- Flanerll pyamasbyxor! det bästa jag vet, haha! Tack Mamma&Pappa, <3
- Mascara  + sminkborttagning från Nivea. Tack Mor&Far.
- 500 kr. Tack Farfar & Gunvor!
- En rutig korsett ifrån MQ. Tack migsjälv! haha

OCH självklart, haha! En låda med JULESKUM! hahaha. tack mor&far ;) börjar bli en fin tradition :D



tror det var vad jag fått i julklapp, om någon är intresserad :D hahaha.
pussipusssssss!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: