2006-12-23
 18:14:25

> 11

allt känns bara helt upp&nervänt. hela min jul, inte bara för att julkänslan fattas.. trodde faktiskt inte att jag skulle bli såhär igen. jag trodde inte det. måste sätta ett stopp på det. det är för mycket nu. och jag kan inte ta det. jag kan  inte ta något mer nu. kan inte, hantera mig  själv på något konstigt vis, känns som om jag inte känner mig själv  längre. eller så är det det jag gör,, allt för väl. vem bryr sig.
det känns som om det här kommer vara den värsta julen någonsin, vill inte gå utanför mitt rum ochförstöra för alla andra. inte vara såhär låg över jul, jag vill inte! jävla helvetscpfan . jag orkar verkligen inte. det här måste vara slutet - om inte, gud, ge mig ett tecken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: