2006-12-04
 19:24:23

> 1 bra

Idag har jag varit riktigt duktig., känner mig nästan lite stolt! :P
när jag vakande kollade jag några BERT avsnitt, och fortsatte sen emd att storstäda mitt rum, vilket verkligen behövdes,  så nu har det nästan blivit jättefitn här inne. fortsatte med att ÅKA TILL SKOLAN, trots att jag bara hade en lektion, på en och en halvtimme. GANSKA DUKTIGT. började inte förräns 20 över 3, och jag åkte dit ändå, känner mig läskigt stolt ;P . Mattelektionen gick jättebra! känns riktigt kul  när man faktist förstår. :)

tappade min kork till vattenflaskan idag, euhuhuhuh. Jag och cg köpte varsin bulle & morotskaka på pressbyrån idag, hahaha. vi är bäst!

usch, nu påpekade till&med mamma mitt illamående. hmm..

längtar tillbaka till sunny.  ta mig tillbaaaaaaaaaaaka. NORRIS och GIMO. hahaha. i våran säng, eller hur parning? eller, DU OCH JAG JERKER! <3.
en helt otrolig vecka med er parning cg & barbro. ;P detfår vi verkligen göra om näst år. men vi kan ju skippa den nerspyda väggen.. HAHA.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: