2006-12-03
 20:44:43

- - - -

tjena hejsan.
igår låg jag hemma och deppade till.. ungefär 2? då jag fick ett samtal och vart helt överglad. jag blir så arg på mig själv, jag  vet verkligen inte vad jag håller på med, och jag vill inte bli sådär..  jag önskar jag kunde kontrollera mig själv på den punkten. vid 6 var det dags för julbord. för att sedan direkt åka vidare till spånga. där cg redan befann sig!
hur som höll jag på å fixa mig iallt för länge innan , börjar bli sådär knäpp och fjollig? haha! , vad jag skulle ha på mig o inte.. bla bla. som kunde passa både för en middag med släkten o ja, dit jag skulel s en :P hm, blev nog mer middags anpassat, men ett helt ok beslut, kjol o någon fin blus aktigt grej,. elelr vad man ska kalal det, TRÖJA., svarta stövlar o lite sådär.. mina sååå heta "strumpbyxor" som man fick höra hela kvällen... HAHA.
julmiddagen var mysig, träffa halva släkten o bla bla. en lång resa från västerhaninge, eller rättare sagt årsta :P jobbigt!  men  laddade mitt batteri och idag mår jag jättebra.
jag och cg stannade på donken på vägen hem idag, NYTTIGA KLUBBEN. sen har jag i princip legat o sovigt hela dagen.. skönt det.
mår fortf. illa. inattt var riiiktigt jobbigt. men vad gör man inte.

nej jag ska väl gå och äta en lök, eller dricka te med suckpipes, som någon uttryckte sig idag. hahaha. ;)


Haha, nu är jag här igen, börjar få jätteont i halsen. trots att jag ahr druckit te :( uhuhuh. hittade ett roligt frågeformulär.


Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt..
Humör just nu: något mitt emellan.. känner inte såmycket, Neutral..
Favoritgodis: oj oj oj. godisgalningen själv. men jag måste väl säga choklad :P
Är det nåt du absolut inte äter: SKALDJUR. uäääh-
Kläder just nu: som jag har på mig JUST NU? hm, pjamasbyxor och ett linne.. :P
Musik just nu: Tyler Hilton - Missing you
Vad sa du senast:  OKEY.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: öhmf. bra fråga.
Fisk eller badkruka: beror väl på läget. men har nog gått ifrån Fisk till lite mer åt badkrukehållet. haha
Saft eller alkohol: Eftersom jag inte gilalr saft, (bortsett ifrån FLÄDER) så måste jag väl säga alkohol. ;)
Längd och vikt: 173 cm kanske.. 60 kanske, ugh ugh. intresseklubben antecknar?
Hur många kuddar sover du med: SEX!
Favoritväder: sol, såklart! men en mysig snöstorm kan va riktigt mysigt också.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, en koja (m. tillbehör) och...  en mysis. (sak?)
Spelar du nåt instrument: Kunde ju spela Piano.. menden tiden är förbi, haha.
Morgon- eller nattmänniska: Både och beror på när människa.
Sparare eller slösare: HAHAHAHAHA.
Vem är viktigast för dig: svår fråga. Mamma?
Bästa film: oj, den var svår. Team America, ligger ju högt upp iaf.
Tror på liv på andra planeter: självklart.
Kommer du ihåg din första kärlek: det beror väl på vad man menar med kärlek. men, mjo,
Älskar du henne/honom fortfarande: öhmf, Nej?
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet om iaf?
Tror du på mirakel: mirakel. ja, jag antar det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: haha, ja, den gången man vet att det är rätt. men eftersom jag inte upplevt det så blir det lite svårt att säga.
Ser du dig själv som tolerant mot andra:  det är väl vääldigt olika. kan vara svårt ibland :P
Ser du på kärleken som ett misstag: öhmf, nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: TVÅ.
Bio eller promenad: promenad, helt klart.
Är du kittlig: ja, för kittlig, haha.
Snarkar du? händer, oerhört sällan.
Stjärntecken? Jungfru.
Rädd för insekter? rädd o rädd, dom är väldigt vidriga.
Äckligaste insekten: spindlar, fyfan.
Största svaghet: oj, det är nog öfr många.
Det här är jag bra på: hm, skratta åt mig själv? skratta över huvudtaget?
Bästa bok? Vindsträdgården, blombladför vinden.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? ja det var ju inte så kul. superLöken skulle jag heta!
Vad vill du jobba som? svårt! Polis eller något psykologliknande.
Chips, morötter eller godis? GOOOOOOOOOOOOODIS
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, mums. men pizza är itne helt fel det heller. 
Skriver du dagbok? självklart. sen skriver jag ju här också ;P
Har du nån flickvän/pojkvän? nixxxx.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Är ju både tatuerad och piercad. :P tatuering på magen, föreställande tre stjärnor, piercing i läppen. Planerna är på att göra en till tatuering, är itne säker på vart, antingen vänster underarm, eller på ryggen, beror lite på. vill också ha en till piercing i läppen, men vet inte om jag har lagt ner det projektet..
Stökigt eller välstädat? oftast stökigt, men det finns undantaag ;)
Gungar du på stolen? eftersom jag sitter i en säng kan det bli liite svårt. men om jag sitter på en stol gör jag nog gärna det.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja,  säkert. 
Vilken hand håller du gaffeln i? fel  får jag alltid höra  att det är iaf.. haha
Hur är din drömtjej/kille?  härlig.
Hur många syskon har du? lillabror och  storabror
Vad är du mest rädd för? allt för  mycket. orkar inte skriva upp allt här.
Är du rädd för blod? nja,  kanske om det är i stor mängd, men inte speciellt
Saltar du på maten? om den innehåller för lite salt, ja?
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? sam/beteende, trodde att det skulelvara ROLIGT
Anser du att du är stark? Nej, inte på något sätt.
Brukar du sola? om solen tittar fram så gör jag det direkt :D
Vad gör du om du får hicka? håller andan o dricker ovanligt  m ycket vatten,., men detbruakr inte hjälpa.
Kaffe, te eller inget? båda är ok, men jagföredrar TE
Har du en besatthet? omg, ja just nu, men jag försöker sluta den BESATTHETEN. det  är   aldrig bra.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: